maandag 19 maart 2012

Hier ben ik weer..

Tsja...Het is bijna anderhalf jaar geleden dat ik hier was..
Ik zou graag zeggen dat ik geen tijd had om te bloggen,te druk,geen zin...geen van dat alles...
Er kwam HELEMAAL NIKS uit mn handen...zo jammer,geen inspiratie,geen ingevingen...niks.
Maar zowaar,afgelopen week heb ik mn spulletjes weer afgestoft...was het het prachtige weer afgelopen donderdag,mn onverwachte vrije dag..ik weet het niet.
Ik weet wel dat ik hem met heel veel plezier heb gemaakt en er best blij mee ben...
Ik hoop zo dat dit het begin is van veel meer moois!

Groetjes Yvette

1 opmerking:

  1. fijn dat je er weer bent.Je bent het in ieder geval nog niet verleerd

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je op mijn blog komt kijken!!
Laat je een berichtje achter??!!

Groetjes Yvette