maandag 5 juli 2010



Hoi Hoi,

Wat een geluksvogel ben ik toch de laatste tijd.Een week of twee geleden won ik de challenge van Marianne Design(een setje clearstempels met het thema baby).
Gisteren heb ik de challenge gewonnen van Alles met en over met Derwents(www.allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com).
Een elektrische puntenslijper voor mn Derwents(en hier ben ik heel blij mee,ik heb een kistje van 48 stuks!!)en een electrische(!!!???) gum.Wat ik me hier nu bij voor moet stellen???Ik weet het jullie later vast te vertellen.
Vandaag weer een nieuwe kaart gemaakt.Maandag is voor mij een goeie dag om te fröbelen.De meiden allebei een hele dag naar school,mama d'r handen vrij.
Het is weer een kaart voor een challenge(ja,ja ik heb de smaak te pakken)en het thema was dit keer geel.
De bloem en de blaadjes zijn geborduurd(van Marianne Design)Papier van Basic Grey,stempel van Marianne en natuurlijk ingekleurd met mn Derwenten.


Groetjes Yvette

3 opmerkingen:

  1. Ik had het al gelezen op de challenge dat je had gewonnen, maar zag nog niks op je blogje staan, dus durfde ik het er niet zelf al opzetten maar nu mag ik wel...GEFELICITEERD!!!!!

    En leuke kaart hierboven hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend is je kaart! Nog van harte gefeliicteerd met het winnen van de challenge, je kadootje is onderweg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO wat een mooi kaartje !!!
    En dan eens in zulke zalig zomerkleuren !

    Gefeliciteerd met het winnen van de challenge !

    Groetjes Susie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je op mijn blog komt kijken!!
Laat je een berichtje achter??!!

Groetjes Yvette