zondag 20 juni 2010



Deze keer eens wat heel anders.
Met de nieuwe stempel van Marianne,errug leuk vind ik hem weer(die stempel dan he?)
Het papier ben ik ook erg blij mee,is van K&Company,ik moet nog even een beetje bedenken hoe ik goed gebruik kan maken van de twee bedrukte zijden.
In dit geval heb ik in het midden een raampje uitgesneden en de "flapjes"terug gevouwen.
Een vlinder geponsd met een nieuwe pons,gescored op een beurs in Rijswijk.Nog wat glitters en weer helemaal goedgekeurd....ik ben weer blij....
En...Ik heb een volger...is dat wat...trots,trots,trots...

Groetjes Yvette

1 opmerking:

  1. Hallo yvette,

    Ik vind uw kaartje ook héél mooi geworden!
    Leuk met de teruggeslagen flapjes hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je op mijn blog komt kijken!!
Laat je een berichtje achter??!!

Groetjes Yvette